05.11.2024
Dyrektor Generalny Głównego Inspektoratu Sanitarnego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa, ruchomy czas pracy, standardowe godz. pracy urzędu 08:15-16:15, obsługa komputera minimum 7 godz. dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Charakter pracy oraz konieczność tworzenia dokumentacji wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi. W związku z tym, w zależności od potrzeb, praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim. Stres związany z pracą pod presją czasu oraz reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Wyjazdy służbowe z wykorzystaniem środków transportu publicznego lub samochodów służbowych. Pomieszczenie zakładu pracy uwzględnia potrzeby osób z niepełnosprawnościami w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada platformę schodową dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściu do budynku od ul. Targowej 65. Drzwi wejściowe do budynku od strony ul. Targowej 65 pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego korytarze są przestronne, pozbawione progów, ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób z niepełnosprawnościami. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z czterech toalet znajdujących się na parterze, II, IV i VI piętrze. Istnieje również możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności oraz korzystania z parkingu podziemnego.
Zakres zadań
- Rozpatruje sprawy administracyjne, administracyjno-sądowe, skargi, wnioski, petycje w celu przygotowania stosownych projektów decyzji, postanowień, zawiadomień o sposobie rozpatrzenia sprawy, innej niezbędnej korespondencji, w szczególności dotyczących odstępstw od warunków technicznych określonych w przepisach Prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy, działalności leczniczej
- Opiniuje projekty aktów prawnych i innych dokumentów, w celu określenia w przepisach prawa wymagań higienicznych i zdrowotnych w obszarach zapobiegawczego nadzoru sanitarnego oraz bezpieczeństwa zdrowotnego w obiektach użyteczności publicznej
- Realizuje zadania, dotyczące w szczególności strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
- Uczestniczy w opracowywaniu na poziomie krajowym danych statystycznych, procedur, wytycznych, dokumentów strategicznych, informacji na stronę internetową, związanych z wykonywaniem zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie kompetencji pionu zapobiegawczego nadzoru sanitarnego oraz higieny dzieci i młodzieży
- Przygotowuje projekty pism do podmiotów zewnętrznych oraz komórek organizacyjnych Urzędu, a także udziela informacji w drodze rozmów telefonicznych, w celu wystosowania odpowiedzi, wyjaśnień, przekazania sprawy do jednostki właściwej czy nawiązania współpracy
- Uczestniczy w kontrolach jednostek podległych i nadzorowanych realizujących zadania w obszarach zapobiegawczego nadzoru sanitarnego oraz bezpieczeństwa zdrowotnego w obiektach użyteczności publicznej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub ochrona środowiska lub z zakresu zdrowia publicznego- Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej
- Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane
- Znajomość przepisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (w zakresie dotyczącym ocen oddziaływania na środowisko)
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Dobra organizacja pracy
- Inicjatywa w działaniu
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnie
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość prawodawstwa w zakresie planowania przestrzennego
Podobne oferty:
Asystent Sędziego
I. Miejsce świadczenia pracy: al. „Solidarności” 127, ul. Czerniakowska 100, ul. Płocka 9, Płocka 5a oraz Przyokopowa 33. II. Liczba wolnych miejsc na umowę na czas określony: 49 III. Terminy konkursu: I etap – weryfikacja wymogów formalnych: dokumenty...
Więcej informacjiFirma: SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj
Mobility Expert
At JTI we create, test and introduce new and innovative products aimed at reducing potential risks (heated tobacco products, e-cigarettes and nicotine pouches). They are essential to our business sustainability. Join us in making a significant impact on our...
Więcej informacjiFirma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj
Asystent sędziego
Wolne stanowisko: aystent sędziego Liczba stanowisk: 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy Miejsce pracy: Sąd Rejonowy w Wieliczce ul. Janińska 25/ul. Janińska 32 Oznaczenie konkursu: Adm.Wi.110.25.2024 Termin i miejsce konkursu: drugi etap konkursu...
Więcej informacjiFirma: SĄD REJONOWY W WIELICZCE
Lokalizacja: małopolskie / Wieliczka, ul. Janińska 25 / ul. Janińska 32
Data publikacji: wczoraj